Familjeutflykt till slottet i dag. Himla fint här! Här kan man gifta sig ❤️ 










3 kommentarer

Lena

21 Sep 2013 14:19

hej, här sitter jag och blir alldeles varm om hjärtat. Jag har inte kollat på din blogg på någon vecka eftersom jag trodde att du inte orkade - och så har du börjat! VAd glad jag blir!!
När jag dessutom ser att Ni gjort en utflykt till Nääs slott, blir jag alldeles nostalgisk. Detta slott har Johans morfar (min pappa) renoverat för sisådär 30-talet år sedan. Det var ett svårt jobb som han var väldigt stolt över att få göra.
Inte nog med det. På Nääs har Sam och jag tillbringat mängder av helger på folkdanskurser under 60-talet, för att inte tala om alla dragspelsstämmor som vi deltagit i. Johan har tjänat pengar där genom att med Henrik och Peter samla säckvis med läsk-och ölburkar. Fråga Johan om han minns det? Kram till ER alla tre från Mamma Lena

Vera

21 Sep 2013 16:28

Jasså minsann? Det visste jag inte om Nääs. Ja nu gör vi ett försök till att liva upp bloggen. Vi får se hur länge det varar ;)

Carolin

23 Sep 2013 11:58

Oh, vad fina ni är!!!

Svar: Vi kan när vi vill ;)
maloga.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej