4 kommentarer

Mamma Rehn

10 Jun 2013 22:28

Det är nog något med hormonerna när man får barn som gör att alla föräldrarna tycker att just deras barn är sötast. Är nog för att risken att man ska stöta bort dom minskar.. haha Men fattar inte riktigt hur det funkar när jag som mormor tycker att just mina barnbarn är sötast.... ;)

Lena

10 Jun 2013 22:40

Ni har verkligen fått det sötaste lilla barn som man kan önska dig, så fin och finurlig han ser ut! Rose-Marie och jag kan verkligen skatta oss lyckliga som fått så fina barnbarn. Kram

Vera

11 Jun 2013 04:35

Jag har försökt berätta det för Johan att man alltid tycker att sitt eget barn är finast men han är helt övertygad om att just vår son faktiskt är sötast i världen.

Carolin

11 Jun 2013 07:09

Oh finaste lilla go-unge! Ja, jag skulle nog vilja säga delad förstaplats med Rasmus! :)

Kommentera

Publiceras ej