Det ligger så oroligt fint. Öppna fällt med majs, potatis, havre mm så långt ögat når!

Vackert men framför allt platt. Passade bra när Vera skulle ge sig ut på sin andra joggningtur efter Alfreds ankomst.
4km på 26min kanske låter patetiskt för er men för mig är det fucking jävla awsome! Nöjd och trött som fan var jag tills Herr Jagärbäst informerade att det ungefär var lika snabbt som man går.
I vilken värld går han så snabbt!
jävla typ. Där var semestern på väg att ta slut förbannat abrupt.


Efter min perfekta löpning satt vi ute i trädgården och drack ett glas vin och åt kanelbullar och avokado. För er som undrar hur många kalorier det är i en påse pågens kanelgifflar så kan jag meddela att det är 1080 kcl. Jag säger bara OMG! Nu fattar man varför det inte står på påsen.
När påsen var tom och bara skalet fanns kvar på avokadon kände jag mig helt plötsligt väldigt smal medan jag tyckte att Mr F såg rätt tjock ut.



1 kommentarer

Lena

08 Jul 2013 10:06

Så härligt det ser ut att vara, visst har Halland och Skåne vacker natur, även om det då och då känns platt. Du är duktig om du löper 4 km på 26 minuter! Din mr F måste ha skojat när han sade att man klarar av att gå på samma tid och skoja ska man inte göra om allt. Kram

Svar: Ne han borde veta bättre.
maloga.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej