Jagt sitter i soffa och har matkoma. Visste ni att det tar 20minuter innan hjärnan fått redan på att man är mätt, dvs att det är fullt! Jag visste det men det stoppade inte mig när jag hetsåt dagens lunch.

 

Dagens I landsproblem: Kissenödig och hungrig när man handlar.

MAn mår psykiskt dåligt, tänker mörka tankar och allt blir svårare. Att komma i håg vad man skulle handla, orka gå tillbaks till andra delen av affären för att hämta det man glömt, att motså alla godsaker på hyllorna osv.

Den är det svårt att vara trevlig med. Det är som om man bli mer kissenödig om man ler.

Inte vill man gå in på den äckliga willys toaletten och kissa heller för man vill skynda sig hem för man är hungrig.
Vilka problem jag har? Har man inget värre än detta att klaga på så får man nog skatta sig lycklig.

Nu ska jag baka. Jag har letat fram massor med LCHF recept som jag hoppas blir bra. Ni lyckliga själar som ska till orust i helgen blir försökskaniner, mohahaha

 

Dagens lunch:

avocado

broccoli

grillad kyckling

chilibea

och sen en snus på det.

 

 

1 kommentarer

lena

27 Feb 2012 15:12

Jag ser verkligen fram emot att få provsmaka dina kakor!

Kram

Lena

Kommentera

Publiceras ej