I dag är jag ledig, ja eller i alla fall ganska mycket. Jag ska in till jobbet en sväng efter IKEA och inventera, men det går på några timmar. I dag är det den assisterande Restaurangschenfens sista dag innan han går på pappaledig i 6månader, så vi passar på att gå ut och käka för att "säga hej då". Än så länge så har jag inte bokat bort (?!) men det är j omöjligt när restaurangerna inte tar emot bokningar förrän kl 16. För mig blir det en lugn kväll, tar lille bilen nämligen. Men det gör mig ingenting, har inget sug i alkoholtarmen efter förra helgen, då kanske blev lite för mycket ;) Jag fortsätter att provblogga här igen. Jag vill verkligen kunna blogga från mobilen, men det är lite problematiskt från blogg.se. Sen så måste man ha PRO för det? Mitt PRO har gått ut men det verkar som om jag fortfarande kan blogga från appen? Vi får se hur länge det går. Ha det bra KRAM

Kommentera

Publiceras ej