När det kliar i ansiktet är det gott att mysa mot mammas hals.

Lilla plottonge :)

4 kommentarer

Carolin

28 May 2013 13:50

Oh söta!!! Jag längtar tills jag får träffa er!!!
Kram

Lena

28 May 2013 16:51

kära hjärtanes, så gulligt! Men varför kliar det i ansiktet, kan det vara tvättmedel som han är litet känslig mot? Kan det vara något annat som han kommer i kontakt med eftersom det är ansiktet som blir rosigt? Ser du något på övriga kroppen? Sötunge!

Du skulle hört i går, när jag talade med Rasmus i telefon och han försökte visa mig med mobilen att han hade "röda Blixten-kalsonger" på sig. Carolin skrattade gott som såg hur han försökte visa..

Pia

28 May 2013 18:21

Tänkte oxå på tvättmedel faktiskt .. Finns ett oparfymerat som heter Neutral om jag inte minns fel eller kanske helt enkelt minska doseringen,,, för oftast tar man gärna förmycket.. söta är ni <3

Vera

28 May 2013 22:35

Nja jo kanske tvättmedlet men jag använder redan lite eftersom jag själv får eksem. Det ser ut som mina torreksem men ett parfymfritt tvättmedel hade nog varit en bra idé ändå. :)

Kommentera

Publiceras ej