För det första så SUGER verkligen personalen på specsavers i Allum. Nonchalanta, otrevliga och inte alls hjälpsamma.

När jag väl genomfört synyndersökning (som jag fick vänta i en halvtimme på för att som låg efter i tidsschemat) så provade jag mängder med Brillor. Helt märkefixerad stod jag och valde mellan glasögon med kända märken. Men ju längre jag stod där och provade desto mer insåg jag att jag avskyr glasögon och att det inte har någon betydelse om dom är från Tiger eller Sand för jag kommer fortfarande aldrig ha på mig dom utanför hemmet.

Så trött på att prova, trött på dryga bruden i butiken valde jag dom billigaste och gick hem.

Jag gjorde ett bra val. Dom här kommer jag använda lika lite som de andra glasögonen jag haft. Typ nada eftersom jag har dygnetruntlinser.

Nu måste jag dock ha dom så mycket som möjligt för jag har ett sår på hornhinnan. Damit!

Ser jag smart ut? Det tycker inte jag. Dom ser billiga ut, ungefär som leksaksglasögon. Dom går säkert snart sönder med. SKRÄP!

4 kommentarer

Mamma Rehn

16 Jul 2013 18:26

Jag och pappa tyckte du både ser smart och söt i dom :)

Kärtin

16 Jul 2013 18:33

Du är ju skitsnygg i dom!

Vera

16 Jul 2013 19:03

snälla ni är men det finns en anledning till att jag lagt ett filter ppt bilden :-)

annaberra

17 Jul 2013 08:24

fin är du! :) vi kommer på onsdag då? kram!

Kommentera

Publiceras ej