Jag har varit ledig i två dagar och dom dagarna har spenderats i på huk i trappan. Jag har slipdamm överallt och för att inte tala om resten av huset.

Här är bilder på trappan, som sagt är den nu slipad men ni kan säkert föreställa er hur den såg ut med lack på.
Det var mer jobb än jag trodde men det gick ändå väldigt smidigt. Tycker synd om lillkillen bara som har fått ligga 20 cm från en slipmaskin iflera timmar. Men magen måste väl vara ganska ljuddämpande? Eller hur är det?

Dom säger ju att barnet vänjer sig vid ljud dom hör från innifrån magen så då kommer han troligtvis inte bli rädd  för verktygsljud när han väl är ute. Det passar ju bra då vi ständigt renoverar:)

 

 

Ska se om jag hinner ta kort på barnvagnen i morgon innan jag åker till jobbet. Så ni får se vilket bra köp vi gjort! ( ja eller tror vi, det är ju ingen som har erbjudit sig till att låna ut sin bebis så vi kan provköra:))

2 kommentarer

Mamma Rehn

29 Nov 2012 07:47

Va fint det kommer att bli.

Carolin

29 Nov 2012 09:48

Ni är hjärtligt välkomna till Oslo om ni vill! Här kan ni få köra runt på Rasmus så mycket ni bara orkar!!!

Vet inte om du läser svaret sedan inne på min blogg så jag skriver det här också:
Vi kommer att fira jul här i Oslo i år igen, men kanske en tur till Karlstad i mellandagarna. Inget spikat där ännu. Ska ni dit? Jag hörde att ni ska vara i Falköping på julafton i alla fall.
Kram

Kommentera

Publiceras ej