Kom precis hem från jobbet. Haft en torr middag för VGR(västra götalandsregionen) Hela middagen plus dryck skulle vara ekologisk.

Jag kan ge mig fan på ett underhållningen var ekologisk den med för det var folkmusik i dess värsta form. RIKTIGT TORRT! Så fort kaffet var serverat och uppdruckigt så lämnade alla lokalen.  Jag klandrar dom inte, hade jag med gjort.

 

 

Bilden då?

Det är ett bord som förr var Peter och Carolins, det är tulpaner som har varit underbara i över en vecka. Det är två blockljus som Vera inhandlade på IKEA i går och det en veckas nytvättad, vikt tvätt.

Känner ni att det här är en rikgtigt kreativ blogg med spännade bilder och inlägg? Troligtvis inte, men just nu blir det inte roligare än såhär. sorry.

 

 

gonatt på er

 

 

 

1 kommentarer

Lena

01 Apr 2012 08:16

Med tanke på att det kanske var dina och mina skattepengar VGR åt för, är jag glad att det var en torr middag!! Även om det var tråkigt för er. Kram

Lena

Kommentera

Publiceras ej